Χρειάζεσαι βοήθεια με την Επεξεργασία του Προφίλ σου;
Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Η επαγγελματική μου πορεία συνδυάζει τη συμβουλευτική σταδιοδρομίας, τη ψυχολογία, τη μουσικοπαιδαγωγική και τη φιλοσοφία. Πιστεύω ότι η αυτογνωσία και η δια βίου μάθηση είναι το κλειδί για την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη. Μέσα από βιωματικές τεχνικές και επιστημονικά εργαλεία, υποστηρίζω παιδιά, εφήβους και ενήλικες ώστε να κατανοήσουν τις δυνατότητές τους και να χαράξουν τη δική τους διαδρομή.
🔹Είμαι εκπαιδευμένος συνεργάτης της “Ariston Psychometrics” στο ψυχομετρικό εργαλείο Επαγγελματικού Προσανατολισμού «Ariston Candidates».
➤ Η διδακτική μου εμπειρία ξεκίνησε το 2013.
➤Από το 2019 έως το 2024 εργάστηκα σε απαιτητικά πλαίσια μη τυπικής εκπαίδευσης, υποστηρίζοντας, σε γλωσσικό και κοινωνικο-συναισθηματικό επίπεδο, ευάλωτες ομάδες προσφύγων (νηπιακής, παιδικής και εφηβικής ηλικίας).
➤ Ανά τα χρόνια έχω συνεργαστεί με διάφορους εκπαιδευτικούς φορείς και συλλόγους γονέων & κηδεμόνων, οργανώνοντας δραστηριότητες ανάπτυξης δεξιοτήτων και ρυθμικής εμψύχωσης. Αυτό το διάστημα είμαι εξωτερικός συνεργάτης του ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων, του θεάτρου «Κύκλος», της μουσικής σχολής «Ioannina School of Music» και του συλλόγου ΑμεΑ «Κυψέλη».
➤Από το 2024 παρέχω υπηρεσίες συμβουλευτικής σταδιοδρομίας, παροχής και αξιολόγησης τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού (εφήβων και ενηλίκων), καθώς και συντονισμού ομάδων αυτογνωσίας εφήβων στον χώρο προσωπικής ανάπτυξης και ψυχοθεραπείας «Ψυχανθός».
🔵 Συνοπτικά, ειδικεύομαι στον επαγγελματικό προσανατολισμό, στην κοινωνικο-συναισθηματική ενδυνάμωση, καθώς και στην ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων, προσαρμόζοντας τις μεθόδους μου στις ανάγκες του κάθε ατόμου. Μέσα από ατομικές συνεδρίες, ομαδικές δράσεις και βιωματικά εργαστήρια, προσφέρω ένα υποστηρικτικό πλαίσιο με σαφείς και ουσιαστικές στοχεύσεις:
✔️ Αυτογνωσία & αυθεντικότητα: Ανάπτυξη προσωπικής ταυτότητας και αυτοπεποίθησης.
✔️ Δεξιότητες καριέρας: Διαχείριση χρόνου, προτεραιοτήτων και οργάνωσης.
✔️ Διερεύνηση ενδιαφερόντων: Ανακάλυψη ικανοτήτων, κλίσεων και επιλογών σταδιοδρομίας.
✔️ Λήψη απόφασης & στοχοθεσία: Ενίσχυση αυτοαποτελεσματικότητας, στοχοπροσήλωσης και λήψης αποφάσεων.
✔️ Αγορά εργασίας & καριέρα: Κατανόηση επαγγελματικών ευκαιριών και στρατηγικού σχεδιασμού
✔️Παροχή Τέστ Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Θα χαρώ να συνεργαστούμε και να σε συνοδεύσω στο δικό σου μοναδικό ταξίδι ανάπτυξης και εξέλιξης!
🔹Συμβουλευτική σταδιοδρομίας εφήβων & ενηλίκων
🔹Κοινωνικο-συναισθηματική ενδυνάμωση παιδιών, εφήβων & ενηλίκων
🔹Εκπαιδευτικά & βιωματικά εργαστήρια ανάπτυξης δεξιοτήτων
🔹Ιδρυτής του εργαστηρίου Βιωματικής Ρυθμικής
🔹Συνεργάτης του κέντρου προσωπικής ανάπτυξης και ψυχοθεραπείας «Ψυχανθός»
🔹Εξωτερικός συνεργάτης εκπαιδευτικών φορέων, μουσικών σχολών, θεατρικών
ομάδων, οργανισμών μη τυπικής εκπαίδευσης
🔹Απόφοιτος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας με ειδίκευση στη Ψυχολογία (Παν.Ιωαννίνων)
🔹Μεταπτυχιακό στην Ελληνικη Φιλοσοφιά–Φιλοσοφία των επιστημων (Πάν.
Ιωάννινων)
🔹Ειδίκευση στη Συμβουλευτική & τον Προσανατολισμό (ΑΣΠΑΙΤΕ)
🔹Υποψήφιος Διδάκτωρ τμήματος Φιλοσοφίας (Παν. Ιωαννίνων)
🔹Εκπαιδευμένος συνεργάτης της “Ariston Psychometrics” στο ψυχομετρικό εργαλείο Επαγγελματικού Προσανατολισμού «Ariston Candidates»
🔹Εκπαιδευόμενος στη Θεραπευτική χρήση των Δημιουργικών Τεχνών (APCCA, Ηνωμένο Βασίλειο)
🔹Εκπαίδευση στη Μουσικοκινητική αγωγή -Δημιουργική Έκφραση μέσω του
συστήματος Carl Orff
🔹Επιμόρφωση στη Σχολική Ψυχολογία
🔹Επιμόρφωση στη Διδασκαλία της ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης γλώσσας
🔹Εκπαίδευση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και στην υποστήριξη έργου των επαγγελματιών εκπαίδευσης
🔹Εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα
🔹Διδακτική και μεθοδολογική εκπαίδευση για δεξιότητες ζωής και αυτο-ενδυνάμωση (CORE)
🔹Διαχείριση συγκρούσεων
🔹Διαχείριση του στρες για εργαζόμενους που στηρίζουν ασυνόδευτους ανήλικους πρόσφυγες και μετανάστες
🔹Αρχές προστασίας προσωπικών δεδομένων
🔹Χασμέ, Σ. (2023). Μπουρντιέ, εκπαίδευση και διοίκηση της εκπαίδευσης: Αναπαραγωγή και αναστοχαστικότητα. Νέος Παιδαγωγός online, 34, σσ. 352-361. http://neospaidagogos.online/files/34_Teyxos_Neou_Paidagogou_Ianouarios_2023.p
df
🔹«Βιωματική Ρυθμική: Η σημασία της χρήσης του ρυθμού ως εκφραστικού και
αναστοχαστικού μέσου διαπαιδαγώγησης», 15.06.2024, στο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο «Εκπαίδευση, Διδασκαλία και Δια Βίου Μάθηση στον 21ο αιώνα: Προκλήσεις και Προοπτικές». [αναμένεται η δημοσίευση των πρακτικών]
«Όταν κάποιος δεν ξέρει σε ποιο λιμάνι κατευθύνεται, κανένας άνεμος δεν είναι ούριος» Σενέκας, Στωική Φιλοσοφία
Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Η επαγγελματική μου πορεία συνδυάζει τη συμβουλευτική σταδιοδρομίας, τη ψυχολογία, τη μουσικοπαιδαγωγική και τη φιλοσοφία. Πιστεύω ότι η αυτογνωσία και η δια βίου μάθηση είναι το κλειδί για την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη. Μέσα από βιωματικές τεχνικές και επιστημονικά εργαλεία, υποστηρίζω παιδιά, εφήβους και ενήλικες ώστε να κατανοήσουν τις δυνατότητές τους και να χαράξουν τη δική τους διαδρομή.
🔹Είμαι εκπαιδευμένος συνεργάτης της “Ariston Psychometrics” στο ψυχομετρικό εργαλείο Επαγγελματικού Προσανατολισμού «Ariston Candidates».
➤ Η διδακτική μου εμπειρία ξεκίνησε το 2013.
➤Από το 2019 έως το 2024 εργάστηκα σε απαιτητικά πλαίσια μη τυπικής εκπαίδευσης, υποστηρίζοντας, σε γλωσσικό και κοινωνικο-συναισθηματικό επίπεδο, ευάλωτες ομάδες προσφύγων (νηπιακής, παιδικής και εφηβικής ηλικίας).
➤ Ανά τα χρόνια έχω συνεργαστεί με διάφορους εκπαιδευτικούς φορείς και συλλόγους γονέων & κηδεμόνων, οργανώνοντας δραστηριότητες ανάπτυξης δεξιοτήτων και ρυθμικής εμψύχωσης. Αυτό το διάστημα είμαι εξωτερικός συνεργάτης του ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων, του θεάτρου «Κύκλος», της μουσικής σχολής «Ioannina School of Music» και του συλλόγου ΑμεΑ «Κυψέλη».
➤Από το 2024 παρέχω υπηρεσίες συμβουλευτικής σταδιοδρομίας, παροχής και αξιολόγησης τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού (εφήβων και ενηλίκων), καθώς και συντονισμού ομάδων αυτογνωσίας εφήβων στον χώρο προσωπικής ανάπτυξης και ψυχοθεραπείας «Ψυχανθός».
🔵 Συνοπτικά, ειδικεύομαι στον επαγγελματικό προσανατολισμό, στην κοινωνικο-συναισθηματική ενδυνάμωση, καθώς και στην ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων, προσαρμόζοντας τις μεθόδους μου στις ανάγκες του κάθε ατόμου. Μέσα από ατομικές συνεδρίες, ομαδικές δράσεις και βιωματικά εργαστήρια, προσφέρω ένα υποστηρικτικό πλαίσιο με σαφείς και ουσιαστικές στοχεύσεις:
✔️ Αυτογνωσία & αυθεντικότητα: Ανάπτυξη προσωπικής ταυτότητας και αυτοπεποίθησης.
✔️ Δεξιότητες καριέρας: Διαχείριση χρόνου, προτεραιοτήτων και οργάνωσης.
✔️ Διερεύνηση ενδιαφερόντων: Ανακάλυψη ικανοτήτων, κλίσεων και επιλογών σταδιοδρομίας.
✔️ Λήψη απόφασης & στοχοθεσία: Ενίσχυση αυτοαποτελεσματικότητας, στοχοπροσήλωσης και λήψης αποφάσεων.
✔️ Αγορά εργασίας & καριέρα: Κατανόηση επαγγελματικών ευκαιριών και στρατηγικού σχεδιασμού
✔️Παροχή Τέστ Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Θα χαρώ να συνεργαστούμε και να σε συνοδεύσω στο δικό σου μοναδικό ταξίδι ανάπτυξης και εξέλιξης!
🔹Συμβουλευτική σταδιοδρομίας εφήβων & ενηλίκων
🔹Κοινωνικο-συναισθηματική ενδυνάμωση παιδιών, εφήβων & ενηλίκων
🔹Εκπαιδευτικά & βιωματικά εργαστήρια ανάπτυξης δεξιοτήτων
🔹Ιδρυτής του εργαστηρίου Βιωματικής Ρυθμικής
🔹Συνεργάτης του κέντρου προσωπικής ανάπτυξης και ψυχοθεραπείας «Ψυχανθός»
🔹Εξωτερικός συνεργάτης εκπαιδευτικών φορέων, μουσικών σχολών, θεατρικών
ομάδων, οργανισμών μη τυπικής εκπαίδευσης
🔹Απόφοιτος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας με ειδίκευση στη Ψυχολογία (Παν.Ιωαννίνων)
🔹Μεταπτυχιακό στην Ελληνικη Φιλοσοφιά–Φιλοσοφία των επιστημων (Πάν.
Ιωάννινων)
🔹Ειδίκευση στη Συμβουλευτική & τον Προσανατολισμό (ΑΣΠΑΙΤΕ)
🔹Υποψήφιος Διδάκτωρ τμήματος Φιλοσοφίας (Παν. Ιωαννίνων)
🔹Εκπαιδευμένος συνεργάτης της “Ariston Psychometrics” στο ψυχομετρικό εργαλείο Επαγγελματικού Προσανατολισμού «Ariston Candidates»
🔹Εκπαιδευόμενος στη Θεραπευτική χρήση των Δημιουργικών Τεχνών (APCCA, Ηνωμένο Βασίλειο)
🔹Εκπαίδευση στη Μουσικοκινητική αγωγή -Δημιουργική Έκφραση μέσω του
συστήματος Carl Orff
🔹Επιμόρφωση στη Σχολική Ψυχολογία
🔹Επιμόρφωση στη Διδασκαλία της ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης γλώσσας
🔹Εκπαίδευση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και στην υποστήριξη έργου των επαγγελματιών εκπαίδευσης
🔹Εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα
🔹Διδακτική και μεθοδολογική εκπαίδευση για δεξιότητες ζωής και αυτο-ενδυνάμωση (CORE)
🔹Διαχείριση συγκρούσεων
🔹Διαχείριση του στρες για εργαζόμενους που στηρίζουν ασυνόδευτους ανήλικους πρόσφυγες και μετανάστες
🔹Αρχές προστασίας προσωπικών δεδομένων
🔹Χασμέ, Σ. (2023). Μπουρντιέ, εκπαίδευση και διοίκηση της εκπαίδευσης: Αναπαραγωγή και αναστοχαστικότητα. Νέος Παιδαγωγός online, 34, σσ. 352-361. http://neospaidagogos.online/files/34_Teyxos_Neou_Paidagogou_Ianouarios_2023.p
df
🔹«Βιωματική Ρυθμική: Η σημασία της χρήσης του ρυθμού ως εκφραστικού και
αναστοχαστικού μέσου διαπαιδαγώγησης», 15.06.2024, στο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο «Εκπαίδευση, Διδασκαλία και Δια Βίου Μάθηση στον 21ο αιώνα: Προκλήσεις και Προοπτικές». [αναμένεται η δημοσίευση των πρακτικών]
«Όταν κάποιος δεν ξέρει σε ποιο λιμάνι κατευθύνεται, κανένας άνεμος δεν είναι ούριος» Σενέκας, Στωική Φιλοσοφία